Första snöfallet

Idag har jag och anton.... inte gjort ett skit förutom ätit och myst. En helt värdelös dag kan tyckas men vad mer behöver man göra en söndag?
Ingen barnvaktning blev det heller, Nemo var sjuk. Får väl träffa han till helgen kanske eller nått sådant. Men före det väntar en hel skolvecka. Käns inge roligt, skulle hälst bara vela ha lov nu, och gärna en halloweenfest hihi så jag får använding av mina kaninöron haha.
Första snöfallet kom idag. Det gjorde att jag fick en vintrig känsla. Längtar till skoter, snowboard, svansele, jul, hemavan och en vithatten tripp med klassisar.
Oj vilken vinter vi ska ha :-)!





Kommentarer
Postat av: Hanna

Hej! Jag har nyss startat upp min nya blogg på http://haneys.blogg.se. Det vore kul om du ville titta in och säga vad du tycker om den! Just nu har jag en tävling igång som du gärna får vara med i! Ha en trevlig kväll!

2009-10-06 @ 19:35:29
URL: http://haneys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0