En rosa tomtenissa.

Ankoplanko hjälpte mig baka cupcakes och ta bilder i dag till mitt Grafiska Bild-arbete som är imrogon. Ska göra en cupcakes guide ;-) hihi låter det som jag? -Jajjemensan :-]!  men Tack anko för din hjälp!
Lungspirometrin i morse gick sådär.. datorn krånglade så mina test blev inte superbra men aja.. Resultaten får jag om nån dag tror jag.
Imorgon är det fest, utan festande, eller asså utan dricka men det blir kul ändå :-) ska på nocks med camilla och hennes vänner och nog blir det mycket dans! Det ska jag se till så det blir iallafall! :-)
Ska strax gå och lägga mig, eller ska duscha före och he in hårinpackning och sova med det hela kvällen :-P mums för håret!


Förra gången jag sov med hårinpackning. Och anton tyckte jag såg jätterolig och tog en massa "fina" foton..






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0