Hur gick färgningen?


(sist jag hade mörkt hår, hemavan -08)

Ja.. färgningen blev mörkare än vad både jag och frisören hade tänkt oss men aja, rätt fin kall ljusbrunfärg blev det iallafall :-)En brunfärg jag fktist aldrig haft förr, alla andra gånger har jag haft mer varma och röda bruntoner. Med lite slingor på detdär om nån vecka blir jättefint sa frisören så jag skulle boka tid då fannie jobbade så då skulle hon få göra det på mig hihi. Har ingen bra bild just nu på mig i det bruna håret. Ljuset är så dåligt här inne så alla bilder blir så gulfärgade och njee.. ni får se kanske imrogon om jag tar någon bild på morgonen :-)
Ikväll kommer anna och camilla och vad vi ska hitta på vet jag inte riktigt.. men baka måste jag iallafall göra för imorgon ska det säljas fika på ankos mammas jobb och vi har tänkt tjäna miljoner ;-)
Idag kom mina saker från tårtdekor och tårtpinglan :-D känner mig happy about it! Nu väntar jag bara på spritsern.

Ne nu ska handlas. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0