En rikitgt lugn lördag.


Nae idag har jag inte gjort speciellt nyttiga eller roliga saker idag haha. Ikväll blir nog inte mer spännande ;-P Men aja, lite vantstickning måste ändå göras så kanske lika bra jag har en tråkig kväll ikväll. Men imorgon vill jag ut och fota om det är fint väder -och med det betyder ljust och fortfarande lite snö på backen. Men måste hitta någon att fota med. Håller tummarna för att marr vill/kan :-) och tänkte vi kanske kunde höra med annis ifall hon ville med ut å fota. Vet inte vad jag tänkte vi skulle fota än men, typ nå lite mysiga bilder :-]
Men men, nu är det snart mat and I'm strving!

Ha en toppenbra kväll mina alla nära och kära! pusspuss
kom ihåg att man ställer tillbaka klockan en timma ikväll! :-) vi får sova en timma extra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0