Söndagen den 15 november

Blev en riktigt riktigt lugn helg i svansele. Men det var skönt att totalt koppla av en hel helg. Det behövs lite då&då :-)
Ikväll måste jag öva fiol, sen läsa lite inför svenska NP och sedan packa träningskläder för imorgon är det minnsan jag som tar mig till gymmet ;-) tro det eller ej men jag har bokat in träning imorgon, på tisdag och kanske öven tordag. Nu tusan måste jag ta tag i det igen!
Ikväll är det också premiär för PARADISE HOTEL! :-D Dock på svenska denna gång.. såg det ju förut på danska men jag hoppas att svenskarna kan vara lika bra och inte fåniga som de oftast är. HAhaha okej, hela paradise hotel är väl fånigt, men faktist, jag kan nästan lova att med danskar i showen så blev det faktist inte lika många tjaffs och fånigheter.


Snälla var lika bra som danskarna, jag har höga förhoppninger på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0