Middag på skeria

Idag har jag ätit middag på Skeria med antons mamma & pappa och nemo och självaste kocken och servitris var Anton :-) förätten var tigerräkor med zucchini, citron och vitlök. Varmrätten var en kyckingfilé inrullad i parmaskinka serverad med ris och med nån sås (haha minns inte vad för sås, men en god en). TAck tack för middagen sockertopp! Jättegott! Men saknade bara efterätten (A) hihi
Nu måste det pluggas för provet i projekt och företagande imorgon.. ahh.. ursh.. fy...blää... orkar inte!! Det är så svårt att veta hur man ska plugga för det och det är det första och troligtvis det enda provet vi kommer ha i denna kurs eftersom den slutar till jul.. så provet är nog rätt viktigt.. + Att jag har hört att läraren gör svåra prov :-S  bara jag får ett G i slutbetyget så är jag nöjd, sen bryr jag mig inte.. men helt ärligt, han KAN inte ge mig ett IG.. det går bara inte, det ska aldrig få finnas i min värld!

ge mig snöö!

BTW, ingen som har eller som känner någon som har ett bord med tak eller ett parasoll att låna ut till på söndag!? :-D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0