Ikväll är det fredagsmyyyys om det så är det sista jag gör


Idag är det fredag, men jag längtar till imrogon! Det är nog för jag inte har nå planer för ikväll, fast annkoplanko kanske ville hitta på något så då är ju kvällen räddad! :-) Se idol, kanske baka, kanske cykla (?) haha eller kanske bara snacka. Vadsomhälst bara jag slipper vara ensam i huset ikväll. Idag far mami&papi och kajsa till huvudstaden för att spendera helgen där. Visst det hade varit riktigt kul att följa med men jag hade behövt ta ledigt och jag har ändå inga pengar att spendera i sthlm + att jag har andra awesome planer här (typ party imorgon!?) så stockholmssyrran får jag träffa till januari istället (eftersom hon inte kommer till jul!! :-(  ) 
Ne nu är det förhoppningsvis snart lunch. Är så hungrig att jag mår lite illa... gillar inte den känslan eftersom jag gillar att äta, eller vad säger jag, jag ÄLSKAR att äta.
  


Kommentarer
Postat av: Ronnie

kom ihåg att heja på Herrlaget å Isa i helgen oxå! ;)

Åker til Ö-sund kl 5 imorgon fyyyy...

2009-11-06 @ 12:04:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0