Eh...Aooo..!?

Tog influensavaccinet idag på skolan. Sprutan gjorde faktist ganska så ont även fast det låter fånigt, men den senaste sprutan jag tog gjorde också ont, så blev fakitst inte så förvånad att denna också gjorde det. Men en sån här smärta jag har i armen har jag aldrig nåonsin haft förr. Och fy så illa jag mår, fyfaan säger jag! jag skriver alltså bara med en arm nu så det är därför jag inte vill skriva nå långt. Jag har tagit en ipren som förhoppningsvis snart börjar värka.
Ikväll blir det nog hemmakväll, och imorgon måste jag baka å sen planera med marr&anna för söndagen :-P
ha en bra kväll!!
speciellt marr som är och ser winnerbäck -lyllo! :-)

glömm inte att det är skyltsöndag och första advent på söndag - kom och hälsa på och glömm inte att ta med dig pengar för att köpa nått gott av oss ;-)

Kommentarer
Postat av: Kajsa

stackars gumman!

Men jag har hört att den inte alls ska göra ont...hmm...men de kanske bara sa det för att få mig att ta den. ^^

Självklart kommer jag på söndag. Lycka till med bakandet. Kram

2009-11-27 @ 19:59:15
Postat av: marr

konstigt som du reagerade, jag kände knappt sprutan sen är jag bara lite öm i armen, inge mer:)

2009-11-28 @ 15:29:49
URL: http://martinadegerman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0