Buuuuuhhh


Spöken jag gjorde av sockerpasta i lördags. Har inga muffins att he dem på än men.

Idag har jag, anna och marr varit in på plisstationen och fixat oss ett bord på skyltsöndag :-) + lite vuxenpoäng ;-)
Sen skulle jag plugga var planen, än så länge har inget hänt, men strax strax, jag är illa tvungen, har redovisning imrogon.. även fast jag vill vägra :-( Helst av allt vill jag bara ta ut mer cupcakes-recept, skriva in dem i min bakbok och sen sätta igång att baka något roligt :-] hihi.. jag är inte alls fet..
Ikväll blir det även att boka hotell & fly till Paris!! :-D

Kommentarer
Postat av: ankoskoldålig

haha plisstationen, plis plis potatisgris



boka hotell & fly till Paris

jag kan lova att jag hade gärna flytt till paris ikväll så jag slipper samhällsen å religionen å all annan tänkbar skit! Fy va tråkigt!

2009-11-03 @ 21:23:12
URL: http://jannishemlighet.blogg.se/
Postat av: Ida

Söööööta :) Vi måste baka cupcakes ju! <3

2009-11-03 @ 21:32:56
URL: http://forgottenfairytales.blogg.se/
Postat av: Kajsa

Du är fin. ^^ Jag skulle bli ruinerad och fet om du öppnade en "moa-stinas cupcakes"...Skulle vara där jämt. ;P

Vi måste ju baka nångång...du skulle ju lära mig under lovet, fast jag var helt upptagen då :(. Men vi får göra det snart...kaske efter helgen. :)

Och förresten...Imorn är det Emil Jensen!!!! Längtar. ^^ Kram

2009-11-04 @ 11:13:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0