Blir så fundersam ibland

Tänkte bara skriva ett litet inlägg innan jag hopper i säng och sover i famnen av min bejbi.
Jag vet inte varför men just nu när jag klickade runt bland de gamla vanliga bloggarna kom jag och tänka på en massa saker och vissa saker kändes jobbit, elelr det mesta kändes jobbigt fakitst. Saknar min anna enmark och Louise Sundqvist jättemycket i sånna här lägen. Jag måste umgås med er snart mina älsklingar. Jag gillar egentligen inte att favorisera folk, gillar inte detdär med favoriter. fast ändå har jag gjort det ända sedan jag varit liten. Filmkaraktärer osv för det mesta dock. Men jag tycker favoriter i verkliga livet blir.. äh vet inte vad jag ska säga, jag är ju inte bättre själv. men iallafall..  aja, ibland undrar jag om jag är svår att fatta eller nått.. eller vad det är som har förändrats riktigt. När blev jag såhär sårbar för småsaker? eller har jag alltid varit men jag stänger för det mesta ute det?
Nått jag akn säga iallafall är att jag saknar er mina små älsklingar och ni är en av de bästa sakerna som hänt mig. Puss

Det är bara att ta den lilla smällen som ändå gör så ont och sedan bara gå vidare.
Låtsas som ingenting. Sånt som jag är van att göra.

Kommentarer
Postat av: Lollo

Jag saknar dig med baby. Massvis. Vi får se till att träffas någon dag <3

2009-11-02 @ 00:16:46
Postat av: Annaaa

Tänk att vi förr alltid var med varandra varje dag i skolan,varje dag efter skolan, varje helg och så fort vi inte var med varandra satt vi i telefon i timtal!! Det känns som längesen, men jag älskar dig lika mycket och JA vi måste umgås oftare och snarast!!!

2009-11-02 @ 23:06:52
URL: http://annaenmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0