Äntligen är nationella svenska B över

Mitt tal idag gick väl ganska bra, kanske stakade mig på en del ställen som var riktigt onödigt. Jag tycker alla som pratade idag var bra, och Martina du var extra duktig, jag visste att du kunde göra det, det var ett fint tal! :-) Nu är det äntligen över hela Nationella Svenska B över iallafall och nu ligger mitt höga betyg i händerna på Gerdy - om hon tycker jag är värd det eller inte.
Tryckte just en gorbys, en stor chokladmuffins och ett glas julmust - hur många kalorier blir det montro...? Vem bryr sig? inte jag iallafall, eller kanske borde, men orkar inte ens för fem öre tyvärr..
Ikväll ska jag börja med arbetet med filmklippningen som jag lovat pappa. Sen är det även Idol :-) och syrran kommer på middag. Har inte ätit med familjen på länge känns det som :-P
Men är egentligen rätt öppen för förslag ikväll, så om nån inte har nått att göra, kanske anna? eller kanske marr efter jobbet? så är det bara att ringa :-]



btw, GE MIG SNÖÖÖ, NU!!

Kommentarer
Postat av: marr

stina jag tycker du var jättebra idag på talet:)

lite kul att jag också tryckte en gorbys idag;)

2009-11-20 @ 23:09:27
URL: http://martinadegerman.blogg.se/
Postat av: aaaanna

HEHE mitt lilla stavfelstroll !!!

"montro"? JADU, du är ju för söt!

2009-11-21 @ 14:03:03
URL: http://annaenmark.blogg.se/
Postat av: ANNNIE

HAHAHA där kastade jag sten i glashus eller vad det är man brukar kalla det! SNYGGT GJORT ANNA:))))))

2009-11-21 @ 14:32:25
URL: http://annaenmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0