weather changes

Vädret ändras kpnstant helatiden nu..
Igår stod det på både smhi och yr.no att det skulle vara regnigt hela dan idag. Nu står det bara att det kommer vara molnigt. Visst det förändrades till det bättre iallafall men jag hade nästan sett lite fram emot att ta på mig min regnjacka haha. Nee, förresten, jag ska köra moppen och handla efter skolan kom jag på.. regn hade inte passat bra då.. så detta väder är bra :-) i helgen ser vädret fint ut, men somsagt, det kan ju också ändras.

Börjar inte förän klockan 1 idag och har bara en lektion :-)
Ne nu ska jag vila lite till innan jag gör mig i ordning för att fara till skolan och käkar:  Kycklingsklubbar, sweetchilisås & bulgur med grillgrönsaker.
Lyxmat idag ;-)

vi ses♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0