vem vet? Inte jag haha

Idag gjorde sig min älskling illa sig i knäet på gympan :-( men som tur va sa dem på akuten att det bara var en stukning och inget värre. Tackolov :-] krya på dig :*
Imorgon är det födelsedagsfest hos Martina och jag peppar till tusen! Före ska vi grilla och göra oss i ordning tillsammans, så jag &anna far till henne direkt efter skolan :-)  Så grymt kul vi ska ha :-D
Imorgon är det full fredag, jag menar då inte berusad (fast kanske det med ;-) ) men jag syftar mest på skoldagen.. mellan kl 8.30 - 16.00 går jag skola :-/ börjar med att gå till kaplan men tung väska. Där är det kinesiskaprov. Sen gå till balder och ha engelska. lunch. Kemilektion. Kemilabb. Teknikutveckling, och sen ääääntligen kan vi sluta! Förhoppningsvis går dagen fort för att man är så taggad till kvällen :-P
Ne, nu ska jag faktist sätta mig med kinesiskan och plugga glosor i sinne. får se ifall jag hinner skriva nått imorgon.
vi ses♥






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0