snart är ni 18

snart kommer denhära rusningen då många kompisar fyller 18.
Marr den trettonde, Ida den tjugonde, Annben den tjugofjärde & Emma den trettioförsta.
Marr är först som ni ser och jag hoppas på ett litet party (iallafall förfest) från hennes sida som man kanske kan bli bjuden på hihi :-]  Jag har länge tyckt synd om mig att jag fyller 18 sent. men faktist är det rätt jobbigt när många kompisar är myndiga och får göra som dem vill hela sommaren, fara vart dem vill osv. och själv har man 4 månader kvar. Men egentligen, det är ju bara dethär året det egentligen spelar roll, sen är det inte så big deal att fylla år senare på året :-) Jag har ju andra kompisar som fyller år efter mig. Jag är glad för alla dem som faktist fyller år innan sommaren. ska fira dem som fan! :-D (men vi får se hur det blir detdär med present för ni vet att min ekonomi är.. =  noll )
Sen när jag fyllt år blir det ett himla brakparty med alla kompisar inbjudna och dem som kan får följa med ut på krogen på natten :-) HAha okej.. vi får väl se hur det blir med detdär förresten.. måste ju ha tillstånd av föräldrarna att ha brakparty (A)
Ska typ fråga mamma ikväll om hon är med på att ta en lång simmtur i poolen. 1000 m eftersom jag egentligen behöver träna idag. tjejmilenträning, u know.

Vet inte vad jag ska skriva riktigt, har babblat på rätt mycket nu tycker jag.
peppa nu inför eran 18års-dag nu alla! :-)

vi ses♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0