ju fler brunnar ju fler vänner, eller?

Så-kallade Vännerbrunn. Minns ni dem?Jag trampade på många sådana som barn villjalova.

Idag har det varit fint väder :-) gick på stan på tvåtimmarhålet, kollade på kläder jag ändå inte kan köpa, men delade en glass med älskling :-] gick tillbaka till skolan, och sen hem igen. Hur lat jag än låter nu så JA, jag skippade sista lektionen för jag kände att jag blev trött + att nästan ingen annan skulle stanna och då passade jag också på att smita (A)

Såg nyss programmet Mommy's Boys på tv3. ÅH GUD ÄNDÅ! Ena mamman är rasist och vissa av tjejerna verkar inte riktigt ha alla hemma, om ni förstår vad jag menar. Haha hur fånigt somhälst att mammorna ska vara med och bestämma vem sonen ska bli tillsammans med. Tur att det inte är så i vanliga livet ;-) haha

Sitter just nu och försöker göra svenskan som jag absolut inte förstår.. have no clue. BLÄÄÄÄ vill inte till svenskan imorgon.. Gerdy kommer inte bli glad på oss :-/
Ska be om lite hjälp av mami tror jag. Hon kan nog få det att funka iallafall :-P
Nu sja jag ner och ta en hårdbrömacka med generöst med smör och ost. MUMS

vi ses♥

Kommentarer
Postat av: mia

Hoppas din generösa macka blev god ;D

2009-05-25 @ 22:42:57
URL: http://miary.blogg.se/
Postat av: Ida

haha, jag har fortfarande problem med det där och undviker A-brunnar. Fucking Åmål-filmen har satt sina spår ändå. Söt blogg föresten! :)

2009-05-27 @ 20:05:45
URL: http://idalundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0