håll ett avstånd

"Du kan kalla mig idiot. Du kan tycka dåligt om mig. Det finns fortfarande inget du kan göra åt det valet jag gjorde. Jag hade hursomhälst inte velat ha det på något annat sätt. Allt jag gick igenom var värt det. Sluta kalla mig fula ord men sen säga att du skämtar. Sluta kalla mig feg, när du inte har en aning. Och sluta komma för nära och  sluta säga förlåt. Sluta kalla mig lillan när det bara är min älskling som får kalla mig det. Sluta säga att jag är sur när du vet att jag är glad. Sluta säga att jag mår dåligt, när jag faktist mår toppen. Inget du säger gör det bättre. Inte sämre heller. Helt ärligt så bryr jag mig knappt vad du än säger. Jag orkar inte lyssna.
Jag har fortfarande gjort mitt val, och jag är lyckligare än någonsin nu. Förstör inte det för mig är du snäll."


aja, ni behövde inte läsa detdär. Jag behövde bara få ut det. Personen det handlar om läser inte ens min blogg skulle jag tro. Så det är inte för den jag skrev, inte för er , utan för min egen skull, så jag bara skulle slippa tänka på det.
Vill ha min anton som kan hålla om mig nu. men det får bli senare.
Jag ska och spela bechvolley om ett tag. Försökte få med mig plantkis men det gick inte så bra. Även Vixi men hon skulle till mormor. Linnéa till ume. Anna & Isa skulle jobba. Cicci & Maria svarar inte , så det blir ensam jag far dit. Men ronnie med fler är där så det blir jag och grabbarna haha, hoppas nån tjej dyker upp ändå :-)
Jag har fått ett megastort myggbett på skallen som jag kliat sönder nu, haha. Himla mygg!
Ne nu bär det snart av till falkan. Kram kram
vi ses♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0