hej sommartider hej

Det känns att det är sommar snart.

De första tre veckorna av sommarlovet bjuder på Skolavslutningskväll, Poolparty med klassen, Säsongsavslutning med KFUMSkellefteå, Midsommar och sist men inte minst Peace&Love. Resten av sommarlovet har jag inget bokat överhuvutaget. Elle bara småplaner så som att Anton har sagt att han ska lära mig skjuta lerduvor med gevär, och antons mamma ska ha bullbaknings-kurs med mig haha. Men inga större planer, så direkt ni får tråkigt mina vänner - R i n g   m i g !  Jag har inte tänkt vara rastlös en enda dag denna sommar! Detta är mitt (och de flesta andra som går ut 2:an) sista sommarlov. Förstår ni.. sista sommarlovet någonsin.. och ska bli den bästa någonsin!

Kommentarer
Postat av: matilda

vi måste ju ses nån gång under lovet=D

2009-05-26 @ 19:45:57
URL: http://sarahennymatilda.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0