otroligt tråkigt och otroligt olärorikt



                                                                                                                                                  
foto: Anna
Vilken svordom använder du mest? "Helvette" tror jag
Äger du en iPod? Ja
Vilken tid är din väckarklocka inställd på? många olika tider, men förra veckan var det på kl 6 nästan alla dar
Hur många resväskor äger du? ingen
Använder du flip-flops? nja, på somamren ibland
Var köper du dina matvaror ifrån? mamma&pappa köper oftast från coop
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? bådeoch
Vilken var den senaste filmen du såg? Spirit the way
Du är ledig. Umgås du helst med en hel barnfamilj eller med en vän? eh, en vän
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? beror på hur mycket jag skulle vinna. men tror jag skulle köpa mig en stor fin lägenhet , en stuga utomlands och en bil. men skulle först å främst betala av min böter till pappa och köpa biljett till Peace&Love i sommar.
Har någon någonsin kallat dig lat? jadå
Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare? nejnej 
Vilken CD ligger i din CD-spelare just nu? har ingen cd-spelare
Vilken är världens bästa artist/grupp just nu? oj, don't know, så många 
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan och i så fall VAD? det är ju en hemlis!
När var senast någon stötte på dig? typ på nån fest nån gång tror jag
Vad åt du till middag senast? nå kött med kroketter, bearnesås, sallad och honungsmelon
Använder du huvtröjor? jodå
Kan du vissla? Ja
Vem var den senaste som ringde dig? Lollo, för att berätta att en kille som smsat henne var ful haha!
Vilken är din favoritåkattration på ett nöjesfält? Bergodalbanor fast även lite dem som snurrar
Tror du folk pratar bakom ryggen om dig? hoppas inte det
Vilket riktnummer befinner du dig i? 09
Tittade du på tecknat när du var liten? OJA
Hur stort är ditt närmaste köpcentrum? CityKompaniet  Skellefteå
Hur många syskon har du? tre
Är du blyg inför det motsatta könet?
Vilken film kan du alla replikerna till? typ många disneyfilmer
Äger du några band t-shirts? nope
När flög du senast? till huvudstaden på sportlovet
Hur många stolar står kring ditt köksbord? 5
Läser du för skojs skull? HAha typ aldrig
Pratar du några andra språk? Engelska, lite spanska och lite kinesiska
Diskar du din egen disk? hört talas om diskmaskinen?
Har du gråtit offentligt? nja, tveksamt
Har du en stationär dator eller en laptop? stationär cp-knappt fungerande-överbelastad dator
Försöker du alltid lära dig nya saker? njaa, det är vel kul
Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar? JA! en fjärilstatuering. blir lycklig av fjärilar
Tycker du att killen borde bjuda på första dejten? nädå
Kan du kasta macka? njaa, inet bra, men kan kan jag
Har du någonsin varit på Jamaica? nej
Vad har du med dig in på bion? Godis, popcorn, cola och nån närochkär
Vem var din favoritlärare och varför? katarina. min högstadie matte/kemi/biologi -lärare. Hon kommer alltid avar absolut bäst.
Har du dejtat någon av en annan religion? ne
Vad har du för väder? mulet nu
Har du en blogg? dålig fråga
Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet? jag går fortfarande gymnasiet, men typ idrott tror jag
Gillar du att flyga? rätt kul typ
Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner? hmm.. vet ärligt talat inte, men ungefär samma humor som en själv är rätt bra
När sov du senast på golvet? typ på annas överraskningsfest då jag och anton sov i en sovsäck på bönhusgolvet
Vilken är din favoritdrink? haha har inte smakat nån typ, men nån juice drink tror jag jag skulle föredra, eller mjölkdrink. nått sött.
Gillar du din boende-situation? jodå.
Vilken är din mammas hemstad? där hon föddes? ehm.. vet inte säkert.. luleå tror jag
Din pappas hemstad? han föddes i Kiruna iallafall
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? typ sex timmar tror jag
Är dina dagar fullbokade och stressiga? nja, inte så jättemycket längre
Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna? händer vel
Vilken är din favoritfrukt? lichie tror jag
Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper? haha onej
Hur gammal blir du nästa födelsedag? 18! :-D
Är du petig när det kommer till stavning och grammatik? hahah nee, kan lixom inte vara det eftersom jag själv är kass på det (A)
Tror du på liv på andra planeter? knappast
Vem var den sista personen som gjorde dig arg? riktigt arg? oj, jag som nästan aldrig blir arg
Tror du att Gud är man eller kvinna? tror inet på gud. men jag tror det är en " it "
Vad var det senaste du åt? två mackor
Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta? kommer överens med dem flesta
Hur valde dina föräldrar ditt namn? båda namnen i mitt förnamn tyckte dem var fint. Judit kommer från min mormor tror jag
Gillar du senap? om det är jonnys sötsenap
Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? "det finns andra som har det värre. Du klarar dig igenom dethär"
Skulle du någonsin hoppa fallskärm? JA!
Vilken karaktär från en film påminner mest om dig själv? oj, det var svårt. kommer inte på nån just nu men nog finns det någon haha
Har du någonsin köpt något från eBay, vad var det senaste i så fall? ne
Tycker du om att krama folk? alla jag gillar åtminstone
Skulle du säga att du är trendig? njaa, njo det skulle man nog säga
Äger du en digitalkamera? Ja
Vilka kändisar har du blivit jämförd med? Hahah pinsamt, en kille sa att jag var stans paris hilton..
Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det? Beror på hur viktigt det är
Vilka böcker, om några har fått dig att gråta? läser inte så mycket men tror Go Ask Alice fick mig att gråta senast
Tycker du att du är attraktiv? hah asså.. jag är iallafall nöjd med hur jag ser ut?
Vad är du allergisk mot? tror jag är allergisk mot valnötter och kanske mjölk
Får du dåligt samvete efter du ätit kött? inte för djurets skull, men för andra anledningar
Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat? ludwig tror jag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0