söndagar ä va de e

jag tror det är något allmänt detdär med att hata söndagar. Jag tror den största delen av befolkningen blir lite smådeppade på söndagar. Men alla vet ju egentligen varför: Jobb&skola väntar nästa dag.
Så är det även idag för mig. Denna sista riktiga skolvecka innan sommarlovet kommer vara den värsta för mig typ.. känner att jag har rätt stor press att hinna klart vg på teknikutvecklingen. Gör jag inte det hänger jag löst på vg-betyget i hela kursen så, rätt viktigt detdär, och en bonus är ju att det är skitsvårt och jag har ju just och precis börjat fatta lite smått..
aja, nu hör jag min mage kurra, måste fara och handla strax.
vi ses♥

Kommentarer
Postat av: Ida

jag hatar verkligen inte söndagar! :O man är ju ledig :)

2009-05-31 @ 20:43:10
URL: http://foreversummer.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0