Ledig torsdag

Har varit i svansele sen igår och direkt jag kom hem idag kom lollo och vi umgicks tills nu :-)
mysigt båda delarna som alltid!



När jag loggade in på msn fick jag ett litet roligt meddelande av Samuel som sa att jag var lik denna tjej, Sophie Luck, från någon serie som svt sänder.
Jag tycker att jag kanske var lite smått lik ifall man kollar snabbt och från ett ganska långt avstånd. Men Samme tyckte tydligen jag var skrämmande lik. snarlik helt enkelt. Han hade rent utav frågat sig själv vars han hade träffat denna tjej förr ;-) hahah TOKER säger jag :-P           eller vad tycker NI?

nä vet ni va, mina ögon är så otroligt tunga just nu så jag måste lägga mig till sängs tror jag. Puss &kram
vi ses♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0