what could be better than now

 för hon var bättre än alla andra katter


verkar som om dendära Ben&jerry's glassen får vänta ändå. Anton ändrade sig och ville hem till svansele ändå och då hänger jag gärna med :-) så i helgen blir det skoter och nemo + lite anton på ett hörn eller två ;-)
Har lovat min mattelärare att jag skulle plugga massor nu på lovet, samma med kinesiskan och typ engelskaboken tänkte jag läsa ut .. ehmm.. har inet gjort nått av de. fan dålig stil av mig, så tänker att kanske ska jag sätta mig å göra det nu innan jag far till skogen för antar att det inet blir så mkt gjort där.
Asså det är helt sjukt men min hand darrar fortfarande från Boxen igår! när jag försöker anstränga handen, typ lyfta ett mjölkglas, så darrar den som tusan och jag blir ju nästan rädd att jag ska råka tappa glaset! HAhah känner mig rätt otränad.
Blev ingen fest alltså, hmm.. känns ju lite tråkigt eftersom jag var så himla sugen, men svansele är nästan snäppet bättre så :-] Men fest nästa helg,fredag den 13,    jag är SÅ på :-D

Nu måste jag typ hoppa i duschen, klä mig i nått annat än pyjamas, packa, plugga sen så far jag mot skogen vid 20 över 5 tiden tror jag. Syrran kjommer å ska äta lunch och umgås nu också. mys.
Ha en bra helg resten som är kvar av den
vi ses♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0