Nytt inlägg

Tänkte fara och gymma idag.. men får se om det blir av...  Min höft gör så ont. Ont på ett konstigt sätt.. inte när man trycker på höften utan när jag böjer mig eller vrider mig åså. Det lixom krampar lite.. vet inte hur jag ska förklara men :-S Förlåt att jag klagar men jag blev så opepp på träning när jag har ont.
  Fotoklubben idag dock :-) sminköserna kommer idag. Kul kul tror jag det blir. Få lära sig lite sminkningar och fota lite fina bilder blir toppen. Vet inte vad vi ska hitta på oss att klä oss i.. om det ska vara nå speciellt eller om vi bara ska koncetrera oss på sminkningen :-P
  Humöret idag är lite konstigt.. är glad, mår bra, har fått pussat på min pojke och allt såntdär men har tårar liggandes bakom ögonen.. känns helatiden som om jag ska börja gråta. Det kan bero på allt jag funderade på om droger igårkväll.. jo.. tror det handlar om det..
ne nu ska jag sluta känna mig butter, HAPPIEHAPPIE!
vi ses♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0