Ne-Cho-ger-klad-Bollar

Lollo kommer om dett tag :-) vi ska umgås och baka chokladbollar till imorgon då min klass äntligen ska ha sin första klassfest! :-D  Kommer bli spännande och riktigt jävla roligt tror jag! Jag försöker locka med Ida till festen imorgon :-] det handlar ju om teambuilding serru, som anton sa så fint.
Det var längesen jag umgicks med lollo så det blir mysigt. Får se om vi tar oss en simmtur i bassängen också för att få lite träning och en bastu på det :-) + chokladbollar efter, för vi kan ju inte vara för nyttiga ;-)
bild: google
jag vet ni blev sugna.. ;-P

vi ses♥

Kommentarer
Postat av: Ida

haha teambuilding.. ;)

2009-03-19 @ 20:38:19
URL: http://idanilsson.deviantart.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0