sanningar

- jag älskar sommaren
- jag vill hinna leva klart min umgdom innan jag får barn
- jag har alltid på och med mig mobilen
- jag är rätt nöjd med hur jag är och ser ut, jag är säker i mig själv
- jag har blivit rätt blodrädd på senaste tiden
- jag gillar inte att gå och lägga mig
- jag vill jobba med någon där jag får vara glad och träffa en massa människor
- jag tycker själv att jag är pålitlig och kan vara rätt klok ibland
- jag är nästan aldrig arg, kan inte komma ihåg senast
- men jag är lätt att göra ledsen
- men jag är ännu lättare att göra glad
- volleyboll är den bästa sporten i världen
- jag tycker jag är rätt smart
- jag måste erkänna att jag är lättlurad och lättskrämd
- även lättroad
- jag är otroligt, Otroligt rädd för döden. börjar gråta bara av att tänka på det
- jag hatar skolan
- men hatar att vara sjuk och missa saker

- jag har blivit nörd ut i fingeropparna på rubiks kub
- jag är rädd för skräckisar men bara för stunden
- jag önskar jag var stark nog att klara allt själv utan behöva gråta och lägga last på mina vänner
- jag är lönnfet
- jag har ingen aning vad jag vill göra efter gymnasiet
- jag tror tyvärr inte på kärlek vid första ögonkastet
- men tror ändå att man måste känna nått sånt intresse från första början för att kunna bli kär
- jag är och har bara varit kär i anton, och har svårt att tro att jag skulle kunna bli det i någon annan
- jag älskar att åka alla slags fordon men speciellt husbil
- när jag var liten ville jag bo i kollektiv och bli bonde eller veterinär
- jag önskar jag kunde ta alla mina kompisars problem och sorger
- jag tänker för mycket
- jag önskar jag var grym på snowboard
- jag älskar kärlek
- jag får jättelätt munchis efter olika ätbara saker
- jag önskar jag kunde spela gitarr och sjunga bättre så jag fick uppträda i smålokaler 
- jag är lite av en partypingla, tycker jag själv i varjefall
- jag tycker folk som kan köra bil är häftiga
- jag brukar skämta om hur grov jag är men egentligen är jag otroligt svag
- jag vill ha långt fint hår
- jag hatar, verkligen hatar mens och brukar hoppa över den vissa månader mha p-pillrerna
- jag ska troligtvis skaffa en tatuering efter(eller till) sommaren

- jag har underbara vänner
- jag hatar ingen och har inga ovänner (vad jag vet) 
- jag älskar fjärilar
- jag är nästan alltid peppad på fest och blir som mest festsugen då jag är ledsen
- jag önskar att jag var bättre på att spara pengar
- jag skäms över att ajg är rädd för gamlingar och utvecklingsstörda
- jag älskar överraskningar riktigt mycket
- jag hatar att tränga mig på
- jag önskar jag orkade skärpa mig i skolan
- jag har alltid en viss rädsla i bröstet
- men är faktist en riktigt glad person
- och anser mig själv som nästan helt lycklig
- jag älskar att dansa men önskar att jag var bättre på det
- jag älskar livet

Kommentarer
Postat av: matilda

roligt att läsa=D

2009-03-09 @ 01:10:02
URL: http://donotenter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0