Vissa säger att man har samma min då man spelar ett instrument som när man har sex


Hihihi! Har nyss kollat upp ackorden till
Don't dream it's over och sitter nu och spelar :-) Längesen jag spelade på våran gamla goa ekgitarr. Måste dra igenom alla låtar jag kan så jag inte glömmer dem...
Idag hjälpte jag Anton att hitta en vindjacka/sommarjacka :-) denna fast vit/grå och hög krage istället för huva. vilket jag tyckte han passade riktigt bra i :-] (btw, min bejbi är otroligt liten! han blev tvungen att köpa storlek xs på jackan)
Vi gick även och kollade på en ny väska åt mig men eftersom jag har 200 kr kvar denhär månaden så måste köpandet vänta tyvärr. 
Ska strax lägga mig och läsa "Go Ask Alice" men ska spela lite mer gitarr före :-) SKa börja försöka ta tag i låtskrivandet igen tror jag.
Jaja, det var väl inte så mkt mer spännande som hänt idag :-P
Tydligen Volleyboll Elitseriematch idag. Norsjö spelar :-) HEJJA HEJJA HEJJA!
för övrigt så saknar jag volleybollen lite.. jag saknar speciellt beachen som ni kanske märkte i nån av de förra inläggen.
Jag tror alla mina muskler jag fick från volleyn har bytts ut till fett.. vilket görmig lite orolig.. Tänk om jag blir större än min pojkvän? blir jag större och större eller känns det bara som så när han typ helatiden mindre å mindre..?
Nae, extremt mkt träning tror jag står på schemat för mig. För minskning på mat eller gott -intaget sker inte! (A)
Ska mumsa på klakkakesmeten medans jag läser tror jag :-P
vi ses♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0