talking 'bout my girls





Hade nyss skrivit ett helt inlägg emn det försvann! :-( fan så jobbigt.
aja i varjefall.. Jag äter ben&jerrys half baked nu medans jag skriver dethär, den är lite smält nu eftersom jag behöver skriva om hela inlägget. Ikväll var jag med isa och anna :-) vi snackade mest helatiden och det var mysigt härligt. Har saknat flickorna och isa var det verkligen jättelängesen jag träffade. Anna ska sussa här och hon ligger just nu nere i källaren och snarkar tror jag. Hon är alergisk och en bonus denna gång är att hon är tät i näsan så därför ville hon sova själv i källaren. Social bästa kompis jag har ;-) haha.
asså gud, när stina goes festsugen she really goes Festsugen! men man måste ju som höra runt om någon är sugen på fest och om någon har en fest, men jag hatar att tränga mig på.Får hålla tummarna på en inbjudning istället haha.  Ne nu måste jag sluta skriva och sätta in glassen i frysen. Måste spara till imrogon ifall jag behöver något att trösta mig med ifall det inte blir nå fest, och det blev ju ingen svansele heller.

Btw, Box var otroligt jobbigt, men samtidigt riktigt kul :-) har aldrig varit så svettig i hela mitt liv dock. men äh, härligt att känna att det tar i kroppen och faktist ger något.

Ne nu är benny snart helt smält.
vi ses♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0