I will always be your soldier.

Tänkte på en sak idag. Anton och jag skämtade och pratade om hur "o-tuff och un-dangerous" jag är och han sa att tom med storasyster Kajsa ser farligare ut än mig. Men saken är den att jag tror faktist att det är tvärt om. Kajsa är mycket snällare och harmlösare än mig. Känns inte som om hon skulle kunna göra en fluga förnär. 
  Men.. så kom jag å tänka på att det finns nog ett sätt hon skulle kunna bli farligare än mig: 
Jag är hennes lilla ängel. Hon bryr sig så himla mycket om mig. Tror allvarligt talat inte någon annan på hela jorden är så rädd om mig som hon är. Skulle något hända mig kan jag faktist tänka mig att hon skulle kunna tändatill regält.

Otroligt att man kan ha någon som känner en så väl, som har varit med ända från början.
Otroligt att man kan ha någon som tycker att man är fantastisk och underbar på alla sättovis.
Otroligt detdär med syskonkärlek.


älskar denhär bilden

Kommentarer
Postat av: Emmy

Svar: Självklart ser vi Robinson om du vill se det! Vi är ju för rädda för att säga nej, du är ju världens farligaste! ;)

2009-03-22 @ 21:26:55
URL: http://eholmlund.blogg.se/
Postat av: Anna-Kajsa

Det kan du ge dig på att jag skulle!

Du är min ängel och jag är din beskyddare. ;)

2009-03-23 @ 16:12:22
Postat av: marr

sv: haha vi på stadsfesten:D

2009-03-23 @ 17:24:05
URL: http://martinadegerman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0