I kissed your lips while you were sleeping

Kan nästan lösa hela rubikskuben nu! :D mitt mål är att kunna göra det kanske under 5 min innan jag far hem. håll tummarna för mig. Önska mig lycka till

imorgon komemr ida :) kul kul kul säger jag =)vi ska strosa på stan, hon ska få hjälpa mig hitta skor tänkte jag åså kan det vara bra att ajg får prata med någon norrlänning innan jag kommer hem för annars lär vell anton reta ihjäl mig för att jag har bytt min dialekt lite (A) skitpinsamt , men tyvärr är det sant. Stina pratar nu en blandning mellan stockholmska,göteborska&skellfte-mål. Det kan knappast låta vackert ;) aja plankton kanske redan hörde det i telen, men bara inte sa något för att vara snäll :]

just nu pluggar syrran (vilket jag också borde göra) och olle spelar sims hihi.
själv lyssnar jag på musik och msn:ar med världens mest sociala bajbi på msn... han spelar nått pang pang spel så är vell rätt inne i det  ;P

Hmm.. ne nu ska jag lösa rubiks kub igen :P

saknar dig<3

vi ses♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0