Galtis here I come!

Snowboard och -1°c

Vaknade för sådär ungefär en kvart sedan,och jag la mig för sådär 4 och en halv timma. Kl tio i 7 ska vi fara och hämta upp plankton och fara till bussen och innan dess ska jag ha hunnit göra mackor, varm choklad, värma soppan och packa gosakerna. Känner mig inte allt för trött idag ändå, fast ojsan, där gäspade jag vist.. Är bara lite rädd att anton inte vaknat än men får väl ringa han om ett tag om han inte svarar på mitt sms.
Tror bussen är tillbaka i skellefteå vid halv 7-tiden
Nu blir det frukost och packning osv.
vi ses♥

Kommentarer
Postat av: juulan

otroligt fint skrivet gumman!

tack!

2009-03-17 @ 14:23:54
URL: http://juulan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0