vattnet får den färg som speglas i den.

sitter och taggar för P&L.. men känner mig stressad över vissa saker.
Funderar på om jag ska lägga mig å se nån film snart. Somna till det kanske. Tror jag ska slå på björnbröder eller nått liknand :-) . Imorgon ska jag dra till stan och köpa vätskeersättare och en stor t-shirt från h&m. Tror anna skulle komma förbi och hämta massa bilder. Och jag,marr,terr & fanny skulle träffas för att prata ihop oss åså :-P
Det enda som kvällen bjuder på nu tror jag är en varm kopp te och soffan+film. Tror anton har kompisar hos sig så sover nog ensam ikväll.
vi ses♥


                                                                                                          foto: jag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0