sommar i city

Ne, kunde helt enkelt inte sova längre. Har legat i sängen och försökt tvinga mig själv att somna om länge men nu orkade jag inte ligga längre.. Har sovit ungefär fem timmar inatt skulle tror jag. Gissar att det handlar om att jag är för taggad för att sova ;-P Fick ett sms av anton i natt att ringa och väcka han klockan 12, så ska väl försöka göra det och hoppas då jag kan få svar och äntligen få slippa känna mig stressad inför resan. Håll tummarna för mig tjejer. Allt är då packat och färdigt för min del :-) och nu ska jag ut i det fina vädret! :-D få en liten bränna innan avresan skulle ju inte sitta fel. Frukost ute i det gröna blir det.
vi ses♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0