tråkigt inlägg

Nått hämst har jag kommit fram att jag ska nästan måste börja med...  Ska försöka att inte äta så mycke snacks och gosaker på ett tag. Det kommer bli jättesvårt nu när det strax är sommar men jag måste försöka. Ska träna lite mer än vanligt också. Ska och gymma idag, imorgon och även onsdag också tror jag. Inte torsdag dock, men kanske fredag :-)

Ingen skola idag, men det blir lite skola imorgon (mellan 1 och 4 kanske), sen onsdag helt ledig.
På torsdag är det skolavslutningn och jag vet fortfarande inte vars eller med vilka jag ska vara. Om jag ska dricka eller ej.. Ingen aning faktist. Skulle bli billigt med en lugn skolavslutning i år..

Hmm, ne nu väntar gymmet. Puss

vi ses♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0