staaaaan

Gud, tror jag ska börja stiga upp såhär tidigt varje dag hela sommaren! Känns som om jag hunnit med hur mycket som hälst och klockan är bara lunch. :-P På MQ köpte jag en tröja från Twist And Tango för 300 på rean. Mamma bjöd mig på den + hårborttagningsvax och en bodybutter från The Body Shop. mamma var riktigt generös idag :-) tack tack.
sitter just nu och trashar ett par byxor åt anna. Hon tyckte tydligen mina jeans jag trashade blev riktigt bra så hon bad mig göra det på en av hennes par jeans. Men detta var lite strechiga jeans och det var svårare att arbeta med :-S  ..hoppas anna blir nöjd ändå. Ska få låna enm av hennes svarta jeansjackor i sommar, hon gillar den inte så får väl ha den tills hon börjar tycka om den igen ;-)
Kommer in bilder lite senare på det jag köpte idag. Kommer säkert bilder på annas nytrashade jeans också.
vi ses♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0