smiling let the sunshine in

Ska strax till Enmarks och bli klippt av Mia :-) häääärligt säger jag! Äntligen ska allt friss bort. Längden behåller jag, snelugg behåller jag med men den ska trimmas big time! och lite uppklippt tror jag minnsann det blir :-) sötnos anna sa att jag fick gå upp på hennes rum och leta mig nå kläder att låna när jag lix var i lund. sånt tackar man inte nej till :-P
Sen blir det gymmet tror jag ;-) om jag är duktig.
Imorgon är jag helt ledig och det kanske blir att fara på stan och kolla in MQ-rean :-) om mami vill följa förståss.

Nu ska jag fara, vi ses♥
                                                                                                        bästa vän :-)

Kommentarer
Postat av: sommarflickan!

sv:

Svaren finns nu uppe på min blogg, kika gärna in och kolla att länkningen är rätt och kommentera :)

2009-06-09 @ 16:57:51
URL: http://ssommarflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0