0,23 hektar


0,23 hektar tomt gräsklippning med en såndär orange orginalgräsklippare! Aldrig mer. Mamma och pappa får lov och köpa en ny traktor-gräsklippare eller fixa vår söndriga för att de ska slippa klippa tomten själva ;-O. Men nu har jag iallafall tjänat 200 kr och har alltså råd mer drickat till P&L ;-P
Ikväll är somsagt sista kvällen med maja och jag tror bara vi ska ta det lugnt. Strax desert med jordgubbar och glass och sen "Finding nemo" med finsk tal :-) kan inte misslyckas.
Imorgon far jag till svansele och spenderar midsommar och troligtvis hela helgen där :-) riktigt mysigt tror jag det blir!
(anko kanske hänger med och firar midsommar med mig och planktis)
Ni får en rapport efter helgen.
vi ses♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0