bravädret

                                                                                                  bild från poolpartyt

Det kommer vara toppenväder nere i borlänge! PERFEKT :-D! men jag ska nog ta tipset syrran gav mig -solskydd, eftersom man befinner sig utomhus hela dagarna. Idag ska jag vaxa bena. Har egentligen inte så lngt hår som det står att man minst bör ha.. men jag måste testa nu innan jag far för annars måste jag raka bort allt. Vägrar ju ha håriga ben på festivalen.
Älskling ligger i min säng och sover. Han kom för ett litet tag sedan. Jag kan inte somna om så jag ska strax ner och käka nån frukost, magen har börjat klaga.
vi ses♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0