skellefteå stadsfest

stadsfesten 08

Har varit på stadsfesten idag. Eller.. jaa.. köpte en rem och thai-mat med älsklingen. Satt i gräset och åt medans vi lyssnade på en trubbadur. Mysigt :-]  Ska till jompep senare och där ska folk förfesta tills vi drar till festivalen igen. De flesta ska in på området men för oss som inte har råd blir det att hänga på tivolit. Ska försöka få anton att åka nån rolig karusell med mig :-D! sen blir det väl att tagga hem igen.
Är i partymode egentligen så skulle vela ha partat ikväll men aja, får vänta tills nästa helg då vi kanske skulle dra klassfest med högstadieklassen , annars får jag helt enkelt vänta till trästockfestivalen ;-) Ska ha på mig mitt nya paljett linne idag iallafall :-] hihi.
vi ses♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0