Tiden går för fort.

Mer än halva sommarlovet har gått.. bara några veckor kvar.. typ tre. Gud va bajsfort tiden går. Men kan fortfarande inte sluta längta, eftersom jag fyller år då skolan börjat. Men har så mycket blandade känslor inför skolan. Känns kul, fast är orolig.. Ska det bli som förr eller kommer det bli som det är nu? Jag har mått så otroligt bra detta sommarlov och vill aldrig den känslan ska ta slut. Vill slippa känna detdära i bröstet, klumpen jag har haft så länge och fortfarande har då&då. Jag vill vara klumpfri. Vill bara njuta av mitt sista år som gymnasieelev på det bästa sättet som går. Men vi får väl se vad som händer, man kan aldrig veta.

Aja, Detdär var bara lite funderinga åså. Denna vecka kommer troligtiv min kusin på besök! :-D riktigt kul! Har inte träffat henne sedan höstlovet och jag kan inte komma ihåg senast hon var här i norrland hos oss. Antar hon bara stannar ett par dagar, men vi ska nog lyckas ha en toppentid de dagarna! :-)
Nästa vecka blir jag ensam hemma för mami&papi ska troligtvis fjällvandra upp för kebne och sen fara och plocka hjortron i svartbyn. Hade varit jätteroligt att vara i svartbyn med släktingar jag inte träffat på länge, men.. orkar inte vara borta en hel vecka å typ fjällvandra såå ;-S

Nemen nu är det varmrätten som serveras. Hoppas planktis vill hitta på nått ikväll så jag inte blir ensam :-$ Puss

Kommentarer
Postat av: Ida

tack gumman :) inte för att jag kan ta åt mig äran för fotot men ;) ... men du kanske tyckte att min hand var fin (A)

2009-07-26 @ 22:49:17
URL: http://foreversummer.devote.se
Postat av: Ex-coach

Gå ut för att ha kul sista året :)

Och gör precis det du vill göra då kommer det mesta bli bra och allt annat följer lixom bara med då :)

2009-07-27 @ 07:30:18
Postat av: Hannah

Vilken fin header du har! :D

2009-07-27 @ 12:57:15
URL: http://sinnerhannah.blogg.se/
Postat av: Hannah

SV: tack så mycket! :D

Vad händer idag?

2009-07-27 @ 14:19:21
URL: http://sinnerhannah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0