Den andra systern Boleyn.

som ni kanske förstod så umgicks jag med systrami igårkväll. Vi såg en film som hette "The other Boleyn girl" och åt Ben&Jerry's -"Half baked". Filmen...var riktigt hemsk! Vet inte hur jag ska förklara riktigt, men det sättet som kvinnorna blev behandlade och hur man var tvungen att offra sin kropp och framtid för familjens heder var vidrigt! Ursh, jag och kajsa mådde nästan dåligt efter filmen. Men trots allt det tyckte jag faktist den var bra. Och glassen var som vanligt underbar!    Ikväll ska jag nog umgås med syter igen. Vet inte ritkigt vad vi hittar på ikväll men roligt antar jag det blir :-)
Nu äter jag luch, sallad, vilket jag gjort mycket denna sommar :-P  MUMS!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0