18072009

Då var det bestämt då. Jag, anna och Isa (ifall hon hinner) ska träffas här vid 5 -redan klara dock, men sen ska vi vandra mot de andra som vi ska umgås med :-) Min planktisboy kommer till skellefteå idag också :-] men varför var en heeemlis sa han :-] han ville inte att någon skulle veta att han saknade mig hihi.
Mina småkusiner ska inte till trästocks idag så då slipper jag oroa mig för det också ;-) great. Dagen verkar bara bli bättre och bättre! :-D     Lyssnar på veronica maggio nu, är mer tagg än förr!

Nu ska jag lösa rubiks kub, gå och duscha och sen försöka umgås lite med kusinbarnen :-P

Kommentarer
Postat av: juliaenmark

sv. ja iförsej så lever dom ju ganska länge och jag blir ju äldre så då lär man ju kanske tröttna!

tack för komentaren , du fick mej tänka om ;)

2009-07-19 @ 22:56:46
URL: http://jjuuliaenmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0