16072009


Kom hem från anton för inte så längesen. For med en buss klockan tio igår kväll haha. Hade inte fått träffa han förrän på söndag annars så vi kände att det var nödvändigt haha (A)
Ska strax till Deportees :-) känner mig trött men det är inte ofta man har chansen att se artister gratis så :-P Vädret såg inge bra ut och jag blev trötter så.. tyvärr blev det inge deportees :-S  Senare ska Anko komma och jag tror bestämt att jag ska tvinga henne ut på en fotorunda ;-) annars blir det väl nått annat. Syrran ska komma och äta här också :-)

Nä, Ha en bra kväll nu folket! :-D

Remember to be happy!




Kommentarer
Postat av: Anna-Kajsa

Vill du se Radon Raiders med mig kl. 00.30. Det är blipblop Tv-spelsmusik...typ. Har inte hört dem...men har hört om dem. Skulle vara kul tycker jag iaf :)

2009-07-16 @ 17:50:09
Postat av: rebeccahe

DAMN SÅ SNYGGGG!!

ses på trästocks i helgen vännen=)

2009-07-16 @ 21:29:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0