You have turned my whole world up side down.





Macherna idag måste jag tyvärr meddela att vi förlorade! OTROLIGT PINSAMT! för vi var egentligen typ 10ggr bättre tkr jag.. bah det att.. ja.. vet inet vad jag ska skylla på riktigt..
Men lite creds måste jag ge oss för vi hade ingen tränare/coach med oss och vi var bara 6 spelare så alla var tvungen att spela helatiden. (A) När vi kom hem från norsjö vid typ 4a-tiden såfor jag ganska fort till anton och jag visade mina matlagningsskills när vi gjorde korstroganof och makaroner =)

  Just nu sitter jag och knäcker pepparkakor, önskar mig något, och sen doppar dem i mjölk :P MUMS MUMS :]
jag sitter även och täönkerpå attd et är skola imorgon.. fyfan... jag gruvar mig.. konstigt nog så gör jag faktist det... Jag vill förståss träffa dem jag inte träffat på länge.. men jag vill verkligen inte börja skolan igen. Jag tivs så bra just som det är nu. önskar lovet just hade börjat.. fan nu känner jag ångest.. det här sög jue! Jag vill ha jul igen, jag vill ha nyår igen.

11 januari är slut nu, den 12 ska just börja.
syns på skolan imorgon.
sov gott ni som kan
vi ses♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0