When you're bored as hell

Tidigt i Juni. Sommar i Bonstan.





Vad heter du?
Judit Moa-Stina Lindström
När är du född? 24/08/91
Vilken skola går du på? Balderskolan
Vilket program/inriktning? Teknik Form&Design
Vilken årstid tycker du bäst om? Helt klart sommaren! :D
Brukar du sjunga i duschen? ofcourse! sjunger vars jag än befinner mig (A)
Vilken sport tycker du är roligast att se på tv? ehm.. fotboll tror jag.. men volleyboll är lugnt bäst om man snackar live!
Vad skulle du göra om du vann en miljon kronor? skaffa lägenhet, resa och spara. men även skänka nån krona till Unisef tror jag :)
Vad är det bästa med julafton? Hmm.. stämningen och allas glada ansikten :)
Vad får dig att slappna av? lyssna på musik :)
Tänker du ofta på sex? ehm hur svarar man på denhär frågan utan att låta som en sexgalning eller som en oskyldig oskuld?
Är du mörkrädd? typ
När går du upp ur sängen en typisk helgmorgon? oftast vid 11 så inte hela dagen ska gå
På vem/vad avreagerar du oftast din ilska? Jag är inte så arg av mig tror jag, men min syrra brukar oftast få stå ut med det när det väl händer
Tycker du rökning/snusning borde förbjudas i lagen? ne.. asså visst, det skadar folk, men man dör ju inte bums. folk får väl själva bestämma om dem vill tvinga på sin egen kropp sjukdomar eller förkorta sitt liv .
Bor du utomlands? ehm, nej. I Sverige vill man leva
Hur länge varade ditt längsta förhållande? typ svår fråga, jag säger pass på denna.
Bråkar du och dina syskon ofta? typ aldrig
Läser du ofta böcker? HAHA har typ läst 10 böcker i hela mitt liv! hahah jag är ingen boklus tyvärr.
Vad föredrar du för sorts filmer? typ alla sorters, men Disney slår nästan allt! :D
Vad slösar du mest pengar på? vet faktist inte, men nöjen tror jag, för sånt ruker pengar på men man märker det som inte. och jag vet ALDRIG vars mina pengar tar vägen :S
Vill du gifta dig? tror faktist det.. bröllopp är så fina
Vilka tvprogram som går just nu har du fastnat för? Jag följer inget tv-program just nu .. men såg weeds för några dagar sen, det är faktist rätt kul
Vilka husdjur har du haft innan? Vi har haft kaniner, hamstrar och fiskar när vi var små, och en av våra katter dog i maj.
Var badar du helst? i en badtunna eller i greklands fina hav tror jag
Vad dricker du för alkohol? oftast en kvarting, hälst någon smaksatt barcardi
Vilka djur är du mest rädd för? är inte så rädd för djur faktist
Vilken musikstil tycker du bäst om? typ mkt olika, men folk brukar tycka jag har lite udda musiksmak ändå
Vilka språk kan du? Svenska, Engelska, un poco español y lite kinesiska
Gillar du att dansa? OTROLIGT MKT!
Vad har du för klädstil? den finaste ;) hahahaha tkr jag
Vad tycker du om rökförbudet på krogen? tycker väl det är bra, inet för att ajg hänger på krogen speciellt mkt pga min ålder
Hur vig är du? inte vig överhuvutaget tyvärr
Vad dricker du helst när du är törstig? vatten är nog ändå bäst när man är som törstigast
Vilken är din favoritglass? Citronstrut!!!! eller vanlig GB gammeldags vanilj
Vilket kaffe sörplar du helst? kaffelatte-vanilj
Vilket mobilmärke föredrar du? SonyEriksson for life lixoooom
Vill du gå ner i vikt? bryr mig inte så mkt om vikten
Vad äter du helst när du ser på film? hm, vet faktist inte, men pockorn är MUMS!
Lever dina föräldrar tillsammans? ja oja, jag är en av de få som har tur med just det
Har du tandläkarskräck? inget jag jublar för men nej, inte så värst.. bara nu när jag vet att jag för första gången i mitt liv har hål förståss ;S
Är du en morgon eller kvällsmänniska? lite bådeoch men mer kvällsmänniska
Var är du född? skellefteå på bb, om mamma och pappa inte ljugit för mig förståss

Kommentarer
Postat av: Anna-Kajsa

Men lillgumman, vi har ju haft ökenråttor...inte hamstrar. Tokas. Hahahah ;P

2009-01-08 @ 08:33:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0