världens bästa lilla liv

Sitter på Ronnies dator nu.
Nu har jag äntligen fått Liv att somna.. försökte få henne i säng i god tid men hon är rätt pigg av sig den ungen ;)
Vet inte om jag vågar berätta fö ronnie & emma hur sent hon var uppe (A) hahah jag är inte så bestämd av mig tydligen.
Det blev inga kort idag, men men, just innan Liv somnade sa hon: "moa-stina jag älskar dig , jag gillar dig, jag älskar dig moa-stina." Gud så sött barn :] va glad hon kan få en =)
Ronnie komemer hem om typ lite mindre än en timma tror jag, och då ska jag cykla hem ... inte så farligt bara det att det är svinkallt och jag vill inte att dagen redan ska ta slut.. :S jag har inte gjort något alls idag känns det som (förutom att vara barnvakt såklart). Hmm .. kanske kan cykla hem till anton om han inte har nått för sig. han är ju en nattmänniska så han lär ju inte sova iallafall.

HAr börjat känna mig lite såsjuk idag.. :S min halls känns inte toppen :S...
aja
nu ska jag se om jag hittar nån bild på sötnosen Liv

ja kolla vilken häftig liten kicka jag hitta
vi ses♥!

Kommentarer
Postat av: Ronnie

hehe, ja hon är duktig på att vara vaken på kvällen... Precis som sina föräldrar ;) kul bild du hitta =)

2009-01-08 @ 08:06:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0