life is life.

sitter just nu och dricker citronvatten, sitter på en värmekudde och ska snart in i en varmvarm dusch. Jag gör vadsomhälst för att inte få blåskatarr.. det är fan det värsta jag vet, och jag vill inte ta pencilin, det har jag äti (av olika orsaker), mkt av på senaste tiden typ :S jag tycker inte om att ta massa tabletter, tror inte sånt är bra för kroppen egentligen.
Aja, jag har ju bara mig själv att skylla, det är ju jag som har gått hyfsat lite klädd när det typ varit
-20° ute :( dumma jag. jag får börja klä mig varmare om bena helt enkelt. Jag kanske måste börja fatta ett det faktist är vinter ^^

Imorgon ska jag till ungdomsmottagningen och ta blodprover :( det är nå ämnesomsättningsvärden dem ska kolla. jag är ju blodrädd, och förra gången dem tog blodproverna så blev jag typ vimsig och mådde lite illa..
Det blir ingen sovmorgon för mig imorgon pga det :S jag ska vara på e4an kl 9.

borde alltså sova nu
vi ses♥




ge mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0