Do you think about me now and then

Många bollar i luften är något som jag är rätt van med nu för tiden. Känns inte som jag direkt, känns jobbigt ibland. Jag gillar egentligen inte att vara fängslad (och nu menar jag inte i relationer.) Jag gillar inte att vara fängslad att veta att jag måste spendera en viss tid till något och att det kommer i vägen.. ... detdär lät konstigt, men vet inte hur jag ska förklara riktigt.. men det har iallafall börjat få mig att fundera på volleybollen. Ronnie förklarade tidigare i veckan att jag tyvärr kommer behöva välja mellan volleybollen och typ allt annat jag vill hinna med. Vilket suger, för det lutar inte åt vollyns håll, men jag älskar ju den sporten. Det är den enda sporten som någonsin riktigt kännt som min grej, något jag vet att jag är bra i. Det är ju en av de bästa sakerna jag gjort i mitt liv. Jag fick som en extra-familj där, och slapp tänka på allt annat ett tag. Men nu är den familjen nästan borta på träningarna.. det är bara några få som återstår och det gör ju så att valet lutar ännu mindre åt vollyns fördel.

Just nu iallafall är det läxa som är prioritering nr. 1 :( . sen får vi se vad resten av kvällen har att bjuda på.

vi ses♥





Känner mig glad. Glad för att allt blir bättre och bättre. Glad, för att jag tror att jag äntligen kan bli lycklig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0