Your nails best friend.


köpte mitt älsklingsnagelack idag. brände alltså 120 kr på det, men detärfan värt det (nästan). så nu blir det äntligen fräscha naglar för stina.
ska somsagt vara barnvakt ikväll åt Liv =).
och jag har just råkat boka upp hela min helg,asså den är uppbokad med kompisar och volleyboll vilket är kul, men jag gillar som inte att vara uppbokad .. jag vill ha antingen fredag eller lördag ledig så jag bara kan få se vad som händer lixom (A) om ni förstår vad jag menar? men aja, så blev det inte denna helg helt enkelt ^^

Nu har jag bokat så jag har en privat sminkkurs + varor för 500 kr på MakeUpStore den 4 feb :)  och då passar det ju perfekt att det råkar vara på en onsdag och att jag & marrben har fotoklubben samma dag ;P jag slutar även kl 12 den dan så jag tänkte gymma efter skolan så då har jag ju lix inge smink på mig då jag kommer till kursen ;)
visst är jag smart!?

vi ses♥

Kommentarer
Postat av: inside tips

Annars är det ganska kul att ha smink på sig och lära sig om sminkborttagningsmedel och rengöring oxå!

2009-01-20 @ 18:28:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0