I'm sick of missing you alredy

Är sjuk..
Har typ blåskatarr.. viket var OTROLIGT olägligt. Vi har tusan seriematch imorgon och jag vet att laget behöver mig, men mår jag såhär då så är det omöjligt att spela, och jag menar verkligen omöjligt.
jag vill ha pencilin nu så jag kan bli frisk.
Vid 4a-tiden drar anton hem till svansele vilket gör mig ännu mer ledsen. för om jag inte hade blivit sjuk idag så hade jag nog fått träffa han på skolan och då kanske jag inte skulle sakna han så mkt som jag redan gör och ännumer som jag kommer göra i helgen.

Jag ska fortfarande vara med Ida ikväll tänkte jag.

Aja, nu blir det att försöka gå ner och ta mig nå frukost, magen kurrar ihjäl sig.
vi ses♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0