ring ring bara du slog en signal.

Fan, skulle tydligen jobba på Nocks ikväll men hade inte sett mailet med schemat (som jag inte ens visste fanns!) och dem hade inte ens kollat upp om jag kunde jobba. trodde dessutom att dem skulle ringa mig! jag skulle inet kunnat jobba ikväll.. för jag ska fan upp tidigt och jag ska sova strax.
blir irriterad att dem knappt informerar mig om nått eller kollar upp så jag kan osv osv. dem gör fel, men det är jag som får så dåligt samvete..

Volleybollcup imorgon på A-torp =) första matchen är väl kring 10-tiden skulle jag gissa.
Även fast jag tror vi komemr få storspö så har jag tänkt ha kul :)
Kom gärna och titta och hejja på oss :]



vi ses♥!

Kommentarer
Postat av: emelie

JA! vilken super trio :D

2009-01-04 @ 16:31:40
URL: http://emelieoreskovic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0