Pälskling

Anton kom och "hjälpte" mig med min middag idag :) jag gjorde sånahär: " " , för det han gjorde var att hitta pastasåsen och sedan äta av maten ;) haha sen såg vi Top Model sen for vi hem till han och såg Mirrors .. LÄSKIG FILM vill jag varna alla för! Kom hem för lite mindre än en timma sedan och nu ska jag bums i säng och se Diselråttor och Sjömansmöss tills jag somnar =)=)
En riktigt mysig kväll måst ja säga :]
Imorgon ska jag upp vid typ halv 7-tiden för jag ska duscha och vi börjar ju tusan redan kl halv9 :(
Tror varken det blir någon gympa eller träning förmig imorgon :( tråkigt.. men jag tycker inte om att träna när jag inte känner mig frisk... allt blir så jobbigt då.

börjar smått längta efter sommarn nu när det är så kallt.

godnatt
vi ses♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0